træningsforløb I PERSONLIG PLANLÆGNING OG EFFEKTIVITET

træningsforløbets indhold

Måske kender du det?

 

Du er bagud, deadlines overholdes ikke, skrivebordet roder, indbakken er løbet fra dig, overblikket er ikke hvad det har været, og tingene minder lidt om kaos. Der er mere end rigeligt at se til, og hver dag, når du går hjem, kunne du sagtens blive par timer mere.


Når du endelig har fri, kværner arbejdsopgaverne stadig rundt i hovedet på dig, og du har ikke helt følelsen af at slappe af og lade batterierne op, som du burde. Du er ikke helt tilfreds med din situation. Men sådan behøver det ikke at være! Der er mange ting, du kan gøre for at forbedre din arbejdssituation.

Når du følger vores metoder og principper, garanterer vi minimum 30 minutter mere hver dag.
 

Du arbejder med dine egne opgaver fra dag 1. Og de nye værktøjer og metoder bruges med det samme.
 

Om du vælger et kort, et længere eller et individuelt træningsforløb, er der altid løbende personlig opfølgning.

Businesswoman on Phone
11.jpg
Working Together

På dette træningsforløb lærer du:

  • At arbejde væsentligt mere effektivt.
     

  • At få 100% overblik over alle dine arbejdsopgaver.
     

  • At planlægge og prioritere dine opgaver i en travl hverdag, hvor tingene hele tiden forandrer sig.
     

  • At fastholde et ryddet skrivebord, så dit fokus er på den aktuelle arbejdsopgave.
     

  • At håndtere dine mails efter to simple grundregler, så din indbakke er i bund hele tiden.
     

  • At få skabt tid til fordybelse, så du har fuld fokus på dine store og vigtige opgaver med skarpe deadlines.
     

  • At være proaktiv i stedet for reaktiv, så du altid ved hvilke opgaver, der skal håndteres i morgen, i overmorgen og i næste uge –  med vished om, at du kan nå dem.
     

  • At anvende en lang række funktioner i Outlook, som kan gøre din hverdag lettere og bedre.
     

  • At få bedre work-life balance. Når du har styr på dine arbejdsopgaver, kan du overkomme meget store arbejdsbyrder uden at få stress og slappe 100% af, fordi du ved, at du har styr på dine ting.